Bungi Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bungi Forum
 
IndexIndex  HomeHome  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Welkom, kom later nog eens kijken, aan deze site wordt hard gewerkt.

 

 Hoe kan ik deze files downloaden?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 73
Woonplaats : Zuid Holland

Hoe kan ik deze files downloaden? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe kan ik deze files downloaden?   Hoe kan ik deze files downloaden? Emptyvr dec 30, 2011 11:59 am

De files worden aangeboden door een derde website waar wij naar linken en worden Torrents genoemd.
U kunt deze torrents downloaden als u bent ingelod. (
Inloggen )


U kunt deze Torrents zeer makkelijk downloaden met: Utorrent
(Utorrent.com)

Er zijn natuurlijk
meer programma's om torrent's mee te downloaden, kies er een die u prettig vind in het gebruik.

Na het aanklikken van een download link (
Hoe kan ik deze files downloaden? Tpbarr10) zal Utorrent direct reageren en vragen of je de gekozen file wilt downloaden, klik dan op ok om de download te starten.

Utorrent laat je ook direct zien uit welke files het bestand bestaat. Je kunt zo bijvoorbeeld zien of de uploader ook een image bestand bij de cd aanbied die je wilt downloaden. Soms plaatsen uploaders ook onnodige info in de map met de cd die je wilt downloaden via een torrent, met Utorrent zie dus precies welke files je gaat downloaden en elk bestand aanvinken of uitvinken om wel of niet te downloaden.

Hoe kan ik deze files downloaden? Utorre10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bungi.nl/forum
 
Hoe kan ik deze files downloaden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe kan ik deze films kijken?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bungi Forum :: Torrents downloaden-
Ga naar: